loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 728 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

زیباترین جملات تبریک به همسر

 

 

خوش‌آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
::
::
دقت کردین !؟
روز زن همه زن میشن ، روز دختر همه دختر !
بابا تکلیف مارو مشخص کنین !
::
::
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . . .
روز زن مبارک
::
::
همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .
روزت مبارک ، دوستت دارم
::
::
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک
::
::
اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است
به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !
::
::
پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم.
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک
::
::
چه حکایت جالبیست!
کلمه ى زندگی با “زن” آغاز میشود و کلمه ى مردن با “مرد” !
::
::
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست
گلها همه به نام تو مشهورند
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم
زندگی کن تا زنده بمانم
روزت مبارک
::
::
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .
روزت مبارک
::
::

زنان تحصیل کرده همسران خوبی از آب در می آیند
زیرا برای این که توضیح دهند که چرا غذا شور یا بی مزه شده
واژه های بیشتری در دست دارند !
::
::
می دونی چرا روز زن برای خانمها جواهرات و طلا میخرن
روز مردبرای آقایون جوراب و زیرپوش !؟
چون خلایق هرچه لایق
(بزن اون دست قشنگرو)

منبع: radsms.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 570
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 6,314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 12,057
  • بازدید ماه : 6,578
  • بازدید سال : 659,470
  • بازدید کلی : 5,040,464