loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 425 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

.
.
.
.
.
.
.
چیه!نصف شبی افتادی دنبالم؟!خواب نداری؟!
بگیر بخواب مزاحم نشوووو.آویزون.

 

 


 

سلام.میخواستم بیدارت کنم ولی دلم نیومد!


 

سلام.امروز خواب دیدم تو رو دزدیدن بعد دیدن اشتباه گرفتنت برت گردوندن.حالت خوبه؟چرا فحش میدی؟




 

سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!


 

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!


 

هوا چه خوب چه بد ؟؟؟ به هوای تو نفس میکشم هنوز


 

سلام ببخشید که این موقع زنگ زدم
یه سوال خیلی مهم واسم پیش اومده.
میخواستم بدونم ایران که نفت صادر میکنه بشکه هاشو پس میگیره؟


 

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟


 

خوابي؟
بيداري؟
اگه خوابي چرابيداري؟
پس بيداري؟
اگه بيداري چراخوابي؟
پس خوابي بروراحت باش!
فقط ميخواستم ببينم خوابي يابيدار!
حالاخوابي يا بيدار!


 

سلام.ببخشید که این موقع مزاحم شدم.یه سوال خیلی مهم پیش اومده
.
.
میخواستم بدونم هواپیما بوق داره؟


 

سلام ببخش این موقع بیدارت میکنم ولی یه سؤال عین خوره افتاده به جونم
ببینم اگه بخوام تو نمایش پانتومیم به یکی شلیک کنم باید از صدا خفه کن استفاده کنم؟


 

سلام ببخشید این وقت شب مزاحم می شم, یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده:
.
.
.
.
چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژِی نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟؟


 

ببخشید بی موقع مزاحم میشم. خواستم ببینم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی؟

 

 

پاشو يه لبخندبزن و دوباره بخواب
(انجمن مردم آزاري شيفت شب!)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 705
  • بازدید امروز : 1,578
  • باردید دیروز : 5,961
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 119,489
  • بازدید سال : 772,381
  • بازدید کلی : 5,153,375