loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 403 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

اس ام اس love

برای دلخوشی پشت درختان

یا از لوسترهای آویزان

و انرژی‌های منفی یعنی همین.

ناگهان قانونی را می‌فهمد

گاهی می‌توان با این همه اندوه از کوه بالا رفت

فکر می‌کنم که مدیونم به تو .

 

sms asheghaneh

می‌ترسم از جمعیّت کلمه‌ها

نه و نه غذای خوشمزه‌ای برای ناهار .

بر سر در مغازه‌ها

به بوته‌های کرفس

زمستان.

کاش و آن را ببرد

عصبانی شود

درّه‌ای

رهایش کند .

آن‌قدر یکدست بودند

دل هر حلزونی را می‌بردند

زنبورها را عاشق ‌تر می‌کنی

از پنجره که نگاهت می‌کنم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

احساس مسافری را دارم

و نمی داند به کجا ،

من سال هاست در مشتم می فشرم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

شعر چیزی نیست

من

دست و پا شوم اگر

اما

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خلال آخر کبریت را

بگذار سیگارم را روشن کند

آرزو به دلم

در من

که سیگار می خواهد

غم انگیز است

و پایان اندیشه ها را نگریستن

آنگاه که و از روز خبری نیست

مرگ است

یا راه می رود

به سوی شعر بر می گردانم

ایستاده یا نشسته

چون مرگ .

تنها من نیستم که انتظارت می ‌کشم

لیوانی بر طاقچه

و پنهان به خیابان نگاه می‌کنم

و نبودنت را خنک می‌ کنم .

اس ام اس های عاشقانه | <span style="&quot;color:" #ff0000;"="">اس ام اس عاشقانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 702
  • آی پی دیروز : 618
  • بازدید امروز : 5,762
  • باردید دیروز : 5,080
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49,500
  • بازدید ماه : 117,712
  • بازدید سال : 770,604
  • بازدید کلی : 5,151,598