loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 394 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه - بهمن ۹۱

ســـــــــــــيويل بـــــــــــــکس



اگه دوسش داری
وقتی ازش ناراحتی
بزن بشکن ! داغون کن حرصتو رو ظرفا و آینه خالی کن !
اما دلشو نشکن . . . !
::
::
لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی . . .
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم . . .
::
::
از گدایی پرسیدند بدبخت تر از تو کسی هست؟ خندید و گفت: آری ، عاشقی که به عشقش نرسد!
::
::
آرزو دارم خورشید رهایت نکند ، غم صدایت نکند ، ظلمت شام سیاهت نکند ، و تو را از دل آن کس که دلت در تن اوست ، حضرت دوست جدایت نکند
::
::
کارگر خسته ای سکه ای از جیب کت کهنه اش در آورد تا صدقه دهد، ناگهان جمله ای روی صندوق دید و منصرف شد ” صدقه عمر را زیاد میکند” 
::
::
باتو ام کهنه رفیق، یاد ایام قشنگی که گذشت، کنج قلبم گرم است ، من به یادت هستم ، روزگارت خوش باد!
::
::
هرکس زخدا میطلبد راحت جانی … من طالب آنم که تو بی غصه بمانی
::
::
هرگز به گذشته بر نگردید، اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش برمیگشت، هیچگاه یک پرنسس نمیشد!
::
::
بر روی زمین و آسمانها و کرات … در بین مناجات و تمام کلمات … زیباتر از این دعا ندیده است کسی … بر خاتم انبیا محمد (ص) صلوات
::
::
دیدی غافلگیرت کردم! درست در لحظه ای که بیادم نبودی به یادت بودم
::
::
مترسک به گندم گفت: گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند ولی من تشنه ی عشق پرنده ای بودم که سهمش از من ، تنها گرسنگی بود
::
::
یکی محبت میکنه و یکی ناز ! اونی که ناز میکنه محبت می بینه ، اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست
::
::
بارالها ای خدای عدل و داد … هرکه کرده یادی از ما زنده باد … یاد ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست … در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد
::
::
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا نویسم همه جا : روزگارتان شاد ، دلتان خوش ، عمرتان جاویدان
::
::
پشت هر کوه بلند، سبزه زاریست پر از یاد خدا ، و درآن باغ کسی میخواند که خدا هست دگر غصه چرا؟
::
::
زن بودن کار مشکلی است ؛ مجبوری همانند یک بانو رفتار کنی ، مانند یک مرد کار کنی ، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی ، و مثل یک خانم مسن فکر کنی !
::
::
تلنگر کوچکی است باران ، وقتی فراموش میکنیم آسمان کجاست !
::
::
من از تمام اسمان یک باران را میخواهم !
ازتمام زمین یک خیابان را !
و از تمامی تو یک دست قفل شده در دست من . . .
::
::
من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم . . .
::
::
میگویم دوستت دارم !
نگو که تکراریست ! شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم !
::
::
افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم ، دسته گلی می شود شبیه تو برای تو . . .
::
::
همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام !
بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام . . .
::
::
بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست / آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست
::
::
عاشق اسمم می شوم ، وقتی تو صدایم می کنی . . .
::
::
امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه . . .
دیروز هم همینطور بود !
فردا هم همینطوره !
::
::
عشق آن نیست که دو نفر به هم نگاه کنند
عشق آن است که هر دو به یک سو بنگرند . . .
::
::
عشق !
همین خنده های ساده ی توست !
وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم . . .
::
::
وقتی کسی تو را عاشقانه دوست دارد ؛
شیوه بیان اسم تو ، در صدای او متفاوت است و تو میدانی که اسم تو در لب های او ایمن است . . .
::
::
به خواب می روند مثل من ، تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تو . . .
::
::
دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی . . .
::
::
دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم . . .
::
::
نیاز که تو باشی ، تمام من میشود “ نیازمندیها ”
::
::
زندگی معنی پیچیده ای ندارد ، همین که تو باشی این تمام زندگیست . . .
::
::
دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو . . .
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .
::
::
دوستی میوه ی درختانی است که در روح غنی عشق کاشته میشود و با مراقبت محبت آمیز و درک متقابل پرورش می بایند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 540
  • آی پی دیروز : 581
  • بازدید امروز : 7,265
  • باردید دیروز : 8,322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 23,938
  • بازدید ماه : 92,150
  • بازدید سال : 745,042
  • بازدید کلی : 5,126,036