loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 440 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من

.

.

.

 

اس ام اس های عاشقانه ولنتاین ۲۰۱۳

.

.

.

If There Were No Words , No Way To Speak
I would Still Hear You
If There Were No Tears No It to Feel In Side
I Would Still Feel For You And Even If The Sun Refuse To Shine
Even If All Ends Ran Out Love I Would Still have You Here
اگر هیچ راه و حرفی وجود نداشت برای صحبت کردن
من باز هم صدایت را میشنوم ، اگر هیچ اشکی وجود نداشت ، من تو را احساس میکنم
و حتی اگر خورشید از تابیدن جلوگیری میکرد و تمام پایان ها به عشق منتهی میشد
من تو را اینجا کنارم دارم

.

.

.

 

اس ام اس های عاشقانه ولنتاین ۲۰۱۳

 

.

.

.

روزها میگذرند و در آغوش تو بودن احساس من را قویتر میکند
بیشتر از این نمیتوانم صبر کنم ، توی چشمهای من نگاه کن ، خواهی دید که
حقیقت داره ، روز و شب به فکر تو هستم

 

.

.

.

اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان روز آشنایی من و تو راروز عشق می نامیدند
سپندار مذگان مبارک

.

.

.

اس ام اس های عاشقانه جدید ولنتاین ۲۰۱۳

.

.

.

برای سپاس تمام مهربانیهایت روز سپندارمذگان را برگزیدم تا بگویم
برای تمام شادیهایی که با حضورت در قلبم
من هدیه کردی سپاسگذارم
روز عشاق ایرانی مبارک

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ولنتاین ۲۰۱۳

.

.

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

.

.

.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند.

.

.

.

اس ام اس و پیامک ویژه ولنتاین ۲۰۱۳

.

.

.

عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی . ولنتاین مبارک

.

.

.

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم

.

.

.

آنچه که هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند است ، پس بی نظیر باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 688
  • آی پی دیروز : 618
  • بازدید امروز : 5,162
  • باردید دیروز : 5,080
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48,900
  • بازدید ماه : 117,112
  • بازدید سال : 770,004
  • بازدید کلی : 5,150,998